Min baggrund

Jeg er uddannet grafisk designer og multimediedesigner og har siden 2004 arbejdet med grafisk design og marketing.
Gennem tiden har jeg arbejdet indgående med konceptbranding af produkter, og jeg brænder for at skabe værdi med emballager, så det hele går op i en højere enhed og produktet bliver solgt.

My Sense: et strømpebukse-, accessories- og strømpekoncept udarbejdet til Matas for en tidligere arbejdsgiver.

Gennem tiden har jeg løst mange cases og arbejdet med forskellige virksomheder

Salling Group, Coop, Matas, Hemkop, Lidl, Jysk og Swedol er blot nogle få eksempler, og jeg har også omfattende erfaring med at hjælpe små og mellemstore virksomheder. 

Mine arbejdsopgaver har indeholdt:

  • Ansvar for planlægning og gennemførsel af komplette photoshoot-koncepter; herunder finde location, kontakt og formidling til fotograf, styring af opsætning, modellen og lys. Desuden udvælgelse og styring af retouchering mellem fotograf og kunde.

  • Rådgivning ift. emballagevalg, herunder udarbejdelse og optegning af nye stanseforme og foldemetoder.

  • Opsætning af emballager og labels til cartoons, musik, brand-licenser og private label ud fra foruddefinerede manualer.

  • Udarbejdelse/visualisering af skræddersyede kundeløsninger inkl. grafisk identitet, piktogrammer og emballager. Udarbejdelse af grafisk identitet på koncepter samt konceptnavne.

  • Marketingsoplæg til salgsmøder samt kundespecifikke præsentationer.

  • Opsætning af topskilte, outdoor skiltning og forskellige displayløsninger.

Har du lyst til at følge mig?