Jeg tror på, at det visuelle

og den helt rigtige indpakning

har betydning for at kunder

tager netop din vare med hjem.

Produkter er til for at blive solgt!

Det er salget af dit produkt,
som får din virksomhed til at leve!

Vidste du, at produkters emballage har afgørende betydning for, at dette er muligt?
Og samtidig er det vigtigt at sætte intentionen for, hvordan dine kunder opfatter dine produkter, når de passerer dem i butikken?

Sinus: et spotvarekoncept udarbejdet til Netto for en tidligere arbejdsgiver.

Jeg hjælper mine kunder med at få strategisk styr på de visuelle virkemidler,

– der får deres produkter ud over rampen.

Når jeg arbejder med konceptudvikling (universet omkring produkterne) og emballagedesign, så er det vigtigt at grafikken giver mening.

Jeg sætter ikke en sommerfugl ind, hvis ikke den har det rette visuelle budskab for at forstå din vare.

Der er derfor ALTID en højere mening med det grafiske i et koncept og på et emballagedesign.

Det skal nemlig tjene et højere formål.
Og formålet er at understøtte produktets værdi og dens fortælling, som du ønsker at kunden skal opfange og forstå.

Sinus: et beklædnings sporvare koncept udarbejdet til Netto for en tidligere arbejdsgiver.

Jeg tror på at vi sælger flere produkter,

hvis vi inddrager sanserne i vores emballage-
og visuelle konceptdesigns.

Når vi får sanserne i spil på en strategisk måde, så de understøtter produktets værdi og storytelling, bliver kunden udsat for flere stimuli på én gang og det fremmer købsbeslutningen.

Så: Man forstår ideen som forbruger endnu mere, når vi udsætter dem for en sanselig oplevelse.

Om samarbejdet mellem dig og mig

Jeg tror på samskabelse og at 2+2 kan blive mere end 4. Du har som kunde dit at byde ind med og jeg har mit. Det medfører, at vi sammen skaber dit koncept, så alt går op i en højere enhed.

Du kender dit produkts essens og hvad du vil med det; jeg hjælper dig med at få dette frem via de visuelle virkemidler.

Sammen får vi produktet pakket ordentligt ind, så det fremstår på den tilsigtede måde.

Jeg stiller de rigtige spørgsmål, så jeg kan sikre, at du kommer i mål og det er essentielt, at du er klar til at involvere dig i processen.